W PDCA Group Sp. z o.o. specjalizujemy się w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstw. Oferujemy usługi w zakresie generowania oszczędności, rozwoju liderów, strategii rozwoju, consultingu, studiów podyplomowych, szkoleń oraz wsparcia w doborze partnerów biznesowych. Posiadamy bogate doświadczenie w szkoleniach i doradztwie, a nasze usługi są cenione przez różnorodne przedsiębiorstwa.
Z ustalonej przez nas strategii wynikają cele i zadania dla wszystkich pracowników firmy PDCA Group Sp. z o.o. Cele strategiczne, które są ich podstawą, związane są przede wszystkim z budową wizerunku godnego zaufania i rzetelnego partnera i są to:
- ciągłe doskonalenie i podnoszenie jakości oferowanych przez nas usług,
- doskonalenie i optymalizacja realizowanych procesów oraz współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i dostawcami w celu zapewnienia Klientowi usług spełniających jego wymagania zawsze w terminie z nim ustalonym,
- spełnianie wymagań aktualnych przepisów prawa i norm,
- podnoszenie standardów obsługi Klientów w celu spełnienia stale rosnących oczekiwań zarówno obecnych, jak i przyszłych Klientów,
- stałe doskonalenie funkcjonowania SZJ, wprowadzanie nowatorskich rozwiązań w zakresie zarządzania, a tym samym usprawnianie procesów i rozwój firmy.
W imieniu całej Spółki deklaruję zaangażowanie w pracach nad utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001: 2015 (Certyfikat do pobrania: PL | EN) oraz przydzielenie środków niezbędnych dla realizacji celów oraz przyjętej Polityki Jakości.
Jakość nie wynika z kontroli, ale z doskonalenia procesuW.E. Deming